נגיף הקורונה - משרד הבריאות

 

להיות בתנועה


תאריך פרסום: 30/03/2020, 14:24 | תאריך עדכון: 07/05/2020, 14:24
 
 

פעילות גופנית בזמן קורונה

פעילות גופנית, גם כזו שניתן לבצע לבד בלי לצאת מהבית או אפילו מהחדר, מסייעת בהפגת המתח, שמירה וחיזוק של השרירים והעצמות, וגם משמשת דרך נהדרת להעביר את הזמן – שלא מול המסכים.

לא זזים מהבית? זזים בבית! >

ילדים ונוער

  • פעילות גופנית בבית - מצגת עם מגוון רחב של פעילויות גופניות שונות אירוביות, כוח, מתיחות והרפיה לילדים, לנוער ולמבוגרים.
  • משחקים של פעם – משחקים, פעילים ובריאים: 60 רעיונות להיות בתנועה עם הילדים גם בבית.

    תופסת פירות וירקות - מפזרים ברחבי החדר תמונות של פירות וירקות או פירות וירקות מפלסטיק, מחלקים סלסלות למשתתפים, המטרה לאסוף כמה שיותר פירות וירקות בזמן קצוב. אסיפת הפירות והירקות תהיה באופנים שונים כגון: קפיצה על רגל ימין, קפיצות צפרדע, ריצה מהירה, הליכת סרטן ועוד.

מבוגרים

הגיל השלישי

 
 
 


תרגילי בית לתקופת הבידוד (סרטון שני)

 

מידע נוסף על התמודדות עם השגרה החדשה

 
 
 
חזור לראש הדף