אנו ממשיכים לספק שירותים, בהמשך ובהתאם להנחיות המעודכנות בנושא נגיף הקורונה, לרבות כללי "התו הסגול" ומתוך רצון לשמור על בריאות הציבור, להלן עדכון בדבר אופן פעילות האגף:
בהתאם לכך, שירות זימון התורים ללשכות יופסק עד להודעה חדשה.
ניתן להמשיך לקבל שירותים ולבצע פעולות באתר האינטרנט ובמוקדים הטלפוניים, מוקדי השירות והמידע עובדים במתכונת מצומצמת.
ככל שנדרש להמציא מסמכי מקור, ועל מנת לשמור על בריאות הציבור, להלן פירוט חלופות למסירת מסמכים באופן מקוון ובאמצעות דואר אלקטרוני, על פי תחומי הפעילות השונים:
האפוטרופוס הכללי
אנו ממשיכים לספק שירותים, בהמשך ובהתאם להנחיות המעודכנות בנושא נגיף הקורונה, לרבות כללי "התו הסגול" ומתוך רצון לשמור על בריאות הציבור, להלן עדכון בדבר אופן פעילות האפוטרופוס הכללי:
לא תתקיים קבלת קהל במשרד, בהתאם לכך, שירות זימון התורים ללשכות יופסק עד להודעה חדשה.
ניתן להמשיך לקבל שירותים ולבצע פעולות באתר האינטרנט, ובכלל זה, הגשה מקוונת של מסמכים וכן לפנות למוקדים הטלפוניים, שעובדים במתכונת מצומצמת. במקרי הצורך ניתן להפקיד מסמכים בתיבות ההגשה הפרוסות במחוזות, ככל שיש מניעה לדעת המגיש למסירת המסמך – ניתן לפנות למוקד השירות הטלפוני.
לשירות בנושא ייפוי כוח מתמשך, ייפוי כוח רפואי, מסמך הבעת רצון והנחיות מקדימות לאפוטרופוס ראו - הודעה חשובה לציבור בנושא ייפוי כוח מתמשך, ייפוי כוח רפואי, מסמך הבעת רצון והנחיות מקדימות לאפוטרופוס - בהודעה זו הסברים והבהרות על אופן עריכה וחתימה על ייפוי כוח מתמשך, הפקדה והודעה על כניסה לתוקף, נוכח מצב החירום השורר במדינה.
אפוטרופוס יוכל להגיש פרטות, דיווחים תקופתיים לפי חוק הכשרות המשפטית והאפוטרופסות וכן פניות נוספות, בשירות מקוון.
בנוסף, ניתן לפנות למחוזות האפוטרופוס הכללי בדואר אלקטרוני, לכתובות המפורטות להלן, לפי העניין:
כמו כן ובהעדר קבלת קהל, ניתן להמציא לאפוטרופוס הכללי כתבי בית דין לכתובות הדואר האלקטרוני המפורטות להלן, לפי העניין, ולקבל אישור על הגשת המייל שיהווה אישור מסירה:
מוקד טלפוני האפוטרופוס הכללי 6107* בימים א' עד ה' בין השעות 8:00 עד 16:00.
אנו עושים את מירב ומיטב המאמצים על מנת לקדם את הטיפול בבקשות השונות ונשמח לחזור ולעמוד לרשותכם מיד עם חזרה מבורכת לשגרה. שנה טובה.
רשם הירושה
מענה טלפוני במוקד השירות של רשם הירושה 2416* מענה אנושי (שלוחה 7) בימים א' עד ה' בין השעות 8:00 עד 16:00:
הודעת מערך רשם הירושה - התנהלות במצב חירום
בשל התפרצות חוזרת של נגיף הקורונה ולמניעת התפשטותו, לא תתקיים קבלת קהל במשרדנו, עד להודעה חדשה.
מערך רשם הירושה ממשיך לתת שירות באמצעים מקוונים כבכל ימות השנה.
בימים אלו, כמו גם בשגרה, באפשרותכם לבצע פעולות מקוונות באתר רשם הירושה.
-
הגשת בקשות לצו ירושה ולצו קיום צוואה.
- לאחר הגשת בקשה מקוונת לצו קיום צוואה (בלבד) ניתן למסור את הצוואה המקורית בתיבות ההפקדה המוצבות מחוץ לכל לשכה.
-
לאחר הגשת הבקשה באתר רשם הירושה אונליין, ניתן לקבל מידע ולבצע פעולות כגון:
כמו כן, ניתן לקבל העתק צו באתר רשם הירושה אונליין.
הגשת מסמכים לרשם הירושה
יש להגיש את כל המסמכים, לרבות: השלמות מסמכים למזכירות, לעוזרי רשם, ולב"כ היועמ"ש באמצעות מערכת רשם אונליין.
רק בקשות שלא ניתן להגיש מבחינה טכנית באופן מקוון יש לשלוח לכתובת: Moked-Yerushot@justice.gov.il
לתשומת לבכם - כל בקשה שניתן להגיש בדרך מקוונת ותועבר במייל לא תתקבל.
מערך הרשם לענייני ירושה יקבל בשעת החירום תצהירים שאומתו בהתאם להחלטת ועדת האתיקה הארצית של לשכת עורכי הדין: (את/39/20) אימות חתימה של עו"ד על גבי תצהיר בהיוועדות חזותית בישראל.
אנו עושים את מירב ומיטב המאמצים על מנת לקדם את הטיפול בבקשות השונות ונשמח לחזור ולעמוד לרשותכם מיד עם חזרה מבורכת לשגרה.
הממונה על חדלות פירעון
בשל התפרצות חוזרת של נגיף הקורונה ולמניעת התפשטותו, לא תתקיים קבלת קהל במשרדנו, עד להודעה חדשה.
בהתאם לכך, שירות זימון התורים ללשכות יופסק עד להודעה חדשה.
במקרי הצורך ניתן להפקיד מסמכים בתיבה ייעודית מחוץ לכל לשכה.
ניתן להמשיך לקבל שירותים ולבצע פעולות באתר האינטרנט ובמוקדים הטלפוניים, מוקדי השירות והמידע עובדים במתכונת מצומצמת.
ניתן לקבל את שאר השירותים ולבצע פעולות מקוונות באתר חדלות פירעון בקישורים הבאים:
- פתיחת תיקים חדשים או בקשות ופניות לממונה בתיקים פתוחים: הגשת בקשות לממונה על חדלות פירעון באמצעות מערכת ממו-נט.
- תיקים פתוחים: קבלת מידע על הליכי חדלות פירעון ופשיטות רגל במערכת המידע המקוון.
חלופות קבלת קהל לפניה לממונה:
ניתן להגיש בתיבות ההגשה הפרוסות במחוזות, ככל שיש מניעה לדעת המגיש למסירת המסמך – ניתן לפנות למוקד השירות הטלפוני.
אלו הנושאים שיטופלו בהגשה לדואר האלקטרוני במחוז ואלו בלבד:
- הגשת בקשות, פניות ותביעות חוב לממונה בתיק קיים - רק מגישים שאינם מיוצגים (חייבים או נושים או צדדים בהליך).
- הגשות לפתיחת הליך חדלות פירעון של יחיד כאשר המגיש אינו מיוצג.
- בקשות לפתיחת הליך חדלות פירעון לעמותה או חברה לתועלת הציבור (חל"צ).
- בקשות לפי סעיף 303 לחוק החברות.
- בקשות לפירוק חברה לפי חוק החברות.
- בקשות לאכיפת שיעבודים/כינוס נכסים.
- בקשות למינוי מומחה בהתאם לחוק חדלות פירעון.
- בקשות להסדר לחברות סולבנטיות לפי סעיף 350 לחוק החברות.
לתשומת לבכם:
פניות שיוגשו לדואר האלקטרוני בנושאים הקשורים לתיקי פשיטת רגל או לתיקי פירוק או לתיקי חדלות פירעון קיימים, לא יטופלו אגב שליחתם בדואר אלקטרוני, ויוחזרו אל שולחם בדרישה להגשה מחדש באמצעות אתר הממו-נט.
מוקד טלפוני חדלות פירעון 5067* בימים א' עד ה' בין השעות 8:00 עד 16:00.
אנו עושים את מירב ומיטב המאמצים על מנת לקדם את הטיפול בבקשות השונות ונשמח לחזור ולעמוד לרשותכם מיד עם חזרה מבורכת לשגרה. שנה טובה.