התו הסגול – מחזקים יחד את המשק ומקפידים על התו הסגול

 

התו הסגול – מספרות, שירותי טיפוח, קוסמטיקה וטיפולים אלטרנטיביים

תאריך פרסום: 28/04/2020, 15:35 | תאריך עדכון: 11/08/2020, 20:13

 
 

הצהרות, שילוט ונהלים

  1. טופס הצהרהיש להגיש באופן חד פעמי טופס הצהרה במסגרת "התו הסגול לקבלת קהל".
    • ניתן להגיש טופס מקוון באתר התו הסגול, שיועבר לרשות המקומית לצרכי אכיפה.
    • יש לשמור אצלכם את העותק שיישלח במייל.
    • לפי ההצהרה, העסק עומד בכללי התו הסגול החלים עליו, אי מסירת הצהרה כרוכה בקנס
  2. ממונה קורונה - יש למנות עובד שיהיה אחראי על שמירת הכללים המפורטים להלן.
  3. שילוט - יש לתלות את השלטים הבאים:
    • מספר הלקוחות המותר - יש למקם בכניסות במקום בולט לעין
    • שמירת מרחק 2 מטר בתורים בהתאם לסימון
    • חובת עטיית מסכה
    • כמות הנכנסים המותרת במעלית – ליד המעלית
 
 
 
 

כניסה למתחם

  1. מסיכה - יש להקפיד על ההנחיות לעטיית מסיכה. אין להכניס למקום אדם שאינו עוטה מסכה ואין לתת שירות לאדם ללא מסכה. במקום שיש כריזה, יש להודיע אחת לחצי שעה על חובת עטית מסכה. אי עטיית מסיכה על ידי העובדים או הלקוחות עלולה להיות כרוכה בקנס ואף בסגירת המקום.
  2. מדידת חוםיש לבצע , ככל האפשר, מדידת חום לנכנסים, באמצעי שאינו פולשני, ולמנוע כניסת אדם עם חום גוף של 38 מעלות צלזיוס ומעלה. (בקניון - ייעשה בכניסה לקניון)
  3. מניעת כניסת חולה קורונה - יש לשאול את הנכנסים את השאלות הבאות:
    לא תותר כניסה למקום למי שלא השיב בשלילה על כל אחת מהשאלות, למעט אדם שהשיב שהוא משתעל בשל מצב כרוני כגון אסתמה או אלרגיה אחרת
    • האם אתה משתעל?
    • האם חום גופך מעל 38 מעלות צלזיוס ומעלה, או האם היה לך חום כאמור בשבוע האחרון?
    • האם היית במגע קרוב עם חולה קורונה בשבועיים האחרונים?
  1. הגדרת מנגנון להכנסת לקוחות לפי הכמות המותרת - ממונה הקורונה ייקבע ויישם מנגנון להגבלת מספר הנכנסים למקום, כלומר, יקבע שיטה כיצד לעקוב אחר כמות הנכנסים למקום. למשל עובד שמשגיח בכניסה או משגיח מבפנים על שטח החנות בכללותו.
 
 
 
 

שמירה על היגיינה

  1. חיטוייש להקפיד על כללי ההיגיינה בקרב העובדים, כולל שטיפת ידיים וחיטוי המשטחים הפנימיים והציוד בעסק.
  2. חומר חיטוי ללקוחות -יש להציב מתקנים עם חומר לחיטוי ידיים במקומות נגישים וזמינים
  3. חיטוי ציוד וכלים - יש לבצע חיטוי של הכלים, הציוד והכיסא או מיטת הטיפול אשר היו בשימוש, וכן כביסה של מגבות וחלוקים, בין לקוח ללקוח.
  4. היגיינה של המטפל - על המטפל לעטות מסכה בהתאם להנחיות חבישת המסכה ומגן פנים, יעטה כפפות ויחליף את הכפפות בין לקוח ללקוח.
  5. מחיצה - בדלפק השירות יש להתקין מחיצה למניעת העברת רסס, במידה ויש במקום מערכת ספינקלרים לכיבוי אש המחיצה תגיע עד 50 ס"מ מהתקרה לכל היותר.

 
 
 
 

קבלת קהל ומניעת התקהלות במתחם

  1. כמות שוהים במקום - באזור הפתוח לקהל (לא כולל חניון) ניתן להכניס מספר  אנשים לפי אחת מהשיטות הבאות, אפשרי הגבוה נבין השניים
    •  לפי חישוב של 7 מטר רבוע לאדם (עובדים + לקוחות)
    •  לפי הגבלות התקהלות המותרים באותה העת.
  2. תורים - יש לסמן מקומות לעמידה בתורים במרחק של 2 מטר
  3. ריחוק חברתי - יש להקפיד על שמירת מרחק של 2 מטרים, לפחות, בין אנשים שאינם גרים באותו מקום. ולמנוע הצטופפות כולל בכניסה
  4. קפסולות עובדים - במשמרות יש לשבץ, ככל האפשר, את אותה קבוצת עובדים יחד באותה משמרת.
  5. מעלית – במידה ויש בעסק מעלית, כמות הנוסעים המותרת היא מחצית מהכמות המירבית המותרת בהוראות יצרן.
  6. מעסיקים להם למעלה מ10 עובדים השוהים בו זמנית בעסק מחוייבים גם בתו סגול לעובדים

 

 
 
 
 
 
חזור לראש הדף