אפיון השפה של ממשלת ישראל

לתאם ציפיות, למנוע אכזבות

תאריך פרסום: 15/07/2020, 22:43 | תאריך עדכון: 03/01/2021, 17:55

אכזבה היא משבר אמון.
כדי למנוע את זה נגיד מראש כל מה שעלול לאכזב, כלומר להפתיע לרעה.

ציפיות שכדאי לתאם:

  • מה הערך שייתן השירות – לא נבטיח הרים וגבעות, רק ערך קונקרטי

  • למי השירות מתאים ולמי לא

  • האם יסיימו את כל התהליך בדיגיטל או שבסוף יש חלק בעולם האמיתי

  • אילו מסמכים יידרשו בהמשך ובאיזה פורמט

  • האם יש מידע מיוחד שצריך להשיג מראש ואי אפשר לסיים בלעדיו (מספר עמית, חשבון ארנונה, מונה המים)

צ'קליסט בתחילת התהליך יכול לעזור מאוד בתיאום ציפיות.

איך מכינים צ'קליסט

איך כותבים כניסה לשירות

 

 

 

חזור לראש הדף