אפיון השפה של ממשלת ישראל

להתריע מראש על תקלות נפוצות כדי למנוע אותן

תאריך פרסום: 15/07/2020, 22:14 | תאריך עדכון: 31/12/2020, 14:53

נחשוב על כל ההשלכות שיכולות להיות לפעולה או לבחירה – ונתריע על תקלות או טעויות אפשריות.
למשל:
בפתיחת חברה נזכיר שאי אפשר לשנות אחר כך את סוג החברה וסיווג החברה, ולכן צריך לבחור אותם בקפידה.
בנוסף, אם הנתונים לא יתאימו לתקנון יצטרכו להגיש מחדש את הבקשה, אז כדאי לוודא אותם מול התקנון כבר עכשיו.

 

גם אם יש פעולה שאי-עשייה שלה תגרום לנזק בהמשך – כדאי להגיד את זה כדי להניע לפעולה. 
למשל: 
אם רוצים להאיץ במשתמשים לחדש את הדרכון ולא לדחות, כדאי לציין שלרוב המדינות פשוט אי אפשר להיכנס עם דרכון שהתוקף שלו פחות מחצי שנה.

 

המלצה
דברו עם שירות הלקוחות וקבלו מהם את 10 הבעיות הנפוצות ביותר.
אחר כך נסו למצוא דרכים למנוע אותן או לפחות להתריע עליהן מראש בתוך המוצר.

 

 

חזור לראש הדף